سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...
دوشنبه 86 اسفند 27 :: 1:16 صبح ::  نویسنده : محمدحسن

آری ، یوسف زهرا (ع) 12 قرن است که زندانی غفلت شیعه و معصیت بشر و جهل و انکار و دشمنی گمراهان و هواپرستی و جاه طلبی و گردن کشی طاغوت های عالم است . کلید قفل زندانش در دستان من و شماست . بیایید با هم برای فرج دعا کنیم :

 

یا قائم آل محمدعج

 

* بار خدایا ! در میان اهل بیت علیهم السلام مضطری همچون حضرت زینب کبری علیهاالسلام در شب یازدهم محرم سراغ نداریم . تو را به اضطرار عمه ی مظلومه ی امام عصر ارواحناالفداه در شام غریبان، به طواف او گرد سید الساجدین علیه السلام ، به هروله ی او در میان خیمه های نیم سوخته ، به نماز نشسته اش در شام عاشورا ... ، در فرج منتقم آل عبا تعجیل فرما !

* بار خدایا ! یعقوب چهل سال در فراق فرزند گریست تا چشمانش سفید شد! اما سرانجام با دیدن جمال دل آرای یوسف بیناییش را بازیافت . خداوندا ! ما نه معرفت یعقوب را داریم و نه محبت او را. به غفلت ما منگر! به آبروی مادرش حضرت زهرا علیها السلام ، یوسف زندانی او را از زندان غیبت رهایی بخش!

* خداوندا ! به خاطر طولانی شدن زمان غیبت و بی خبر بودن ما از آن مولا، یقیین را از ما سلب مکن و یاد او و انتظار کشیدن او و ایمان به او و قدرت یقین نسبت به ظهور او و دعا کردن در حق او و درود فرستادن بر او را از ما مگیر!
* پروردگارا ! به بدی ما نگاه مکن ، تو را به اسم اعظمت ، به آیه آیه قرآنت و به قرآن های ناطقت سوگند می دهیم که همین لحظه را از لحظه امضای فرمان ظهور امام زمان ارواحنا الفداه قرار ده !

* ای شنواترین شنوندگان ! دعای ما را به اجابت برسان و باقی مانده غیبت را به حرمت محمد وآل محمد علیهم السلام بر ما ببخش و صدای زیبای « انا بقیه الله » را در عالم طنین انداز فرما !

 

اللهم عجل لولیک الفرج




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 215
کل بازدیدها: 1645734



>