سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...
پنج شنبه 87 فروردین 22 :: 12:41 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

با سلام خدمت دوستان عزیزم ...
با شروع سال جدید، با سری جدیدی از مباحث مهدویت و فرهنگ انتظار در خدمت شما هستیم. در سال گذشته به دلایل مختلف، وقفه هایی در ارائه این ویژه نامه ها افتاد که امید است در سال جدید حتی الامکان مطالب به صورت هفتگی خدمت شما دوستان عزیز ارائه گردد. در ویژه نامه ی امروز با مطلب در مورد فرهنگ غلط انتظار در خدمت شما هستیم .

 اتهامی نابخشودنی ! جلوه ای دیگر از غربت امام عصر علیه السلام (قسمت اول)

شاید شما دیده یا شنیده اید اشخاصی را که در ذهن خویش از وجود مقدس امام زمان ارواحناالفداه جز شخصیتی شمشیر به دست که جوی خون راه می اندازد ، گردن می زند و از کشته ها پشته می سازد ، ذهنیت و تصویری دیگری ندارند! تأسف بالاتر آنکه سیمای مهربان و عدالت گستر آن حضرت را در اذهان و افکار عمومی مخدوش می نمایند و آحاد جامعه را از ظهور آن مهرگستر می ترسانند و از دعا برای ظهور ایشان منصرف می دارند ! ... و این بزرگترین جفاها به آن وجود سراسر مهر و شفقت و رحمت است. 

در یک برنامه های رادیویی گفته شد که در یکی از مدارس تهران، راجع به مسأله ی ظهور ، نظر سنجی به عمل آمده است . هفتاد درصد دانش آموزان اظهار داشته اند که دوست ندارند امام زمان علیه السلام بیاید ! و در پاسخ به این سوال که چرا به آمدن امام عصر علیه السلام تمایل ندارید؟گفته اند : به خاطر اینکه اگر امام زمان علیه السلام بیاید، ما را گردن خواهد زد !

این جاست که باید بر غربت امام عصر علیه السلام خون گریست و در این مصیبت گریبان چاک کرد. آیا غربتی بالاتر از این متصور می توان متصور شد ؟

در هفته های آتی منتظر ادامه ی مطلب باشید...

بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما در بهبود مطالب این وبلاگ هستیم...

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

ما منتظران پسر فاطمه ایم...




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 142
کل بازدیدها: 1645261



>