سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...
سه شنبه 87 شهریور 5 :: 10:32 عصر ::  نویسنده : حسین

ایران بعد از المپیک!

ایران در المپیک 2008

¤خبرفوری:دقایقی پیش سمینار دو نفره آسیب شناسی نقش سازمان تربیت بدنی و کمیته بین المللی المپیک در کسب نتایج ضعیف با حضور روسای سازمان تربیت بدنی و کمیته بین المللی المپیک آغاز شد.

¤ مجلس تمامی ورزشکاران ایرانی را برای ادای پاره ای توضیحات به صحن علنی مجلس فراخواند!

¤ معاون اقتصادی رئیس جمهور: با اجرایی شدن طرح تحول اقتصادی، در المپیک لندن مدال ها را درو خواهیم کرد!

¤ علی آبادی: حیف که دیکس (! )کمرم درد می کرد وگرنه خودم به جای احسان حدادی دیکس را پرتاب می کردم.

¤ مشایی: ما باید از تجارب ورزشکاران خوب اسرائیلی استفاده می کردیم به هر حال آنها هم آدمند !

¤ پالیزدار: همه چیز را افشا می کنم!

¤ کردان: افراد تحصیل کرده باید وارد حوزه ورزش شوند!

¤ سایت الف: مدارک داوران مسابقات ورزشکاران ایرانی باید بررسی شود!

¤ لاریجانی: سیاست استراتژیک ما در قبل ملل دول متحدالممالک شرکت کننده در المپیک ، باید بصورت پارادایم دیالکتیک نامتجانس باشد.

¤ کروبی: خوابم یا بیدار؟! این چه نتایجیه!

¤ کفاشیان: فوتبال ما حضوری امیدوارکننده در المپیک پکن داشت!

¤ قراخانلو: از ما توقع مدال گرفتن در المپیک لندن نداشته باشید!

¤ علی آبادی: همین که ورزشکاران ایرانی غیرت خودشان را نشان دادند برای ما کافی است! و این حاصل زحمات سازمان بوده است!

¤ صفایی فراهانی: با نتایج بدست آمده ممکن است کلا به حالت تعلیق در بیاییم!

¤ مایلی کهن: دایی باعث باخت سوریان شد!

¤ قلعه نوعی: وقتی کاظمی و طالب لو رو از ما گرفتند طبیعی هم بود این نتایج را در المپیک بگیریم!

¤ جعفر پناهی فیلم «ایران، افتضاح المپیک» را به زودی کلید می زند!

¤ علی آبادی کلنگ اجرایی شدن عملیات پروژه عمرانی و جدید سازمان تربیت بدنی را به زمین زد: ساختن ورزش کشور از اول!

                                                    منبع خبر : روزنامه کیهان

بعضی ها هم برداشتشون از آرم المپیک این بود . . . 

صلح و دوستیدر دنیا پیام المپیک !  

امروز رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به نکته مهمی اشاره کردند که نباید توجه رسانه ها و به خصوص رسانه ملی تنها به نخبگان ورزشی بوده و از نخبگان علمی و فرهنگی کشور غافل شوند.

 حالا که ورزشکاران گلی به سر ما نزدند امیدواریم صداو سیما کمی در سیاست خود در این زمینه بیشتر اندیشیده و به این مهم توجه کند.  




موضوع مطلب :
سه شنبه 87 اردیبهشت 24 :: 2:3 صبح ::  نویسنده : حسین

هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پرمغزی یافت نمی شود و تنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه ی پیچیده "نسبیت " را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان آن را نفهمیده اند.
این سخنان " آلبرت انیشتین" فیزیک دان بزرگ معاصر ماست.
انیشتین در آخرین رساله علمی خود با عنوان "Die Erklaurang" (به معنای بیانیه) که در سال 1954 در امریکا و به زبان آلمانی نوشت، اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح داده و آن را کامل ترین و معقول ترین دانسته است.

آلبرت انیشتین

این رساله در حقیقت همان نامه نگاری محرمانه انیشتین با مرحوم آیت الله بروجردی است، انیشتین در این رساله " نظریه نسبیت " خود را با آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از کتاب های شریف نهج البلاغه و بحارالانوار تطبیق داده و نوشته است که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پرمغزی یافت نمی شود و تنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه ی پیچیده "نسبیت " را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان آن را نفهمیده اند.
یکی از این احادیث حدیثی است که علامه مجلسی در مورد معراج جسمانی رسول اکرم (ص) نقل میکند که : "هنگام برخاستن از زمین ، لباس یا پای مبارک پیامبر به ظرف آبی می خورد و آن ظرف واژگون میشود. اما پس از اینکه پیامبر از معراج جسمانی باز می گردد مشاهده میکنند که پس از گذشت این همه زمان ، هنوز آب در حال ریختن روی زمین است."
انیشتین این حدیث را از گرانبهاترین بیانات علمی پیشوایان شیعه در زمینه "نسبیت زمان" دانسته و شرح فیزیکی مفصلی بر آن مینویسد، انیشتین همچنین در این رساله"معاد جسمانی" را از راه فیزیکی اثبات می کند. او فرمول ریاضی معاد جسمانی را عکس فرمول "نسبیت ماده و انرژی" می داند:
                                                                   E=M.C2       >>      M=E/C2                                                     
یعنی اگر حتی بدن ما تبدیل به انرژی شده باشد دوباره می تواند عیناً به ماده تبدیل و زنده شود. انیشتین در این کتاب همواره از آیت الله بروجردی با احترام و با لفظ "بروجردی بزرگ" یاد کرده و از شادروان پروفسور حسابی نیز بارها با لفظ " حسابی عزیز " یاد کرده است.
اصل نسخه این رساله اکنون به لحاظ مسائل امنیتی به صندوق امانات سری لندن (بخش امانات پروفسور ابراهیم مهدوی) سپرده شده و نگهداری می شود.
این رساله را پروفسور مهدوی (مقیم لندن ) ، با کمک یکی از اعضای شرکت اتومبیل سازی بنز و به بهای 3 میلیون دلار از یک عتیقه فروش یهودی خریداری کرد. دستخط انیشتین در تمامی این کتابچه از طریق خط شناسی رایانه ای چک شده و تایید گشته است.




موضوع مطلب :
یکشنبه 87 اردیبهشت 1 :: 7:54 عصر ::  نویسنده : حسین

با عرض سلام خدمت دوستان عزیزم...
حتماً متوجه شدید که چند وقتی بود که از ما و مطالبمون خبری نبود. خوشبختانه تو این مدت توفیق داشتیم بریم پابوس آقا امام رضا علیه السلام و جاتون خالی با محمدحسن کلی اونجا صفا کردیم ،اما ما بی معرفت نیستیم و اونجا به یاد شما هم بودیم و برای همه شما دعا کردیم.
یکی از دوستام می گفت شما یه استراحتی به امام ها بدین و هِی مزاحمشون نشین ، شما که تازه زیارت رفته بودین . . . اما اگه شما هم چنین نظری دارین باید بگم، ما حبل المتینی ها بدجوری به این ریسمان الهی اعتقاد داریم و اصلاً دوست نداریم از اونا دور بشیم به خاطرِ همینم از کوچکترین فرصتی که پیش بیاد برای تجدید بیعت خودمون با این بزرگواران استفاده می کنیم ، بگذریم...

و اما نکته ی جالب از این سفر ...
توی این چند دفعه ای که توفیق داشتیم برای عرض ادب به محضر امام برسیم در راه حرم موضوعی جالب نظرم رو به خودش جلب کرد. رفتگران(مأمورین زحمتکش شهرداری) مشهد در تمام 24 ساعت شبانه روز و در طول ایام سال از کلاه ایمنی در هنگام کار استفاده می کنن .در یک سال اخیر که تو سه فصل مختلف مشهد بودم، شاهد بودم که از گرمای تابستون تا سرمای زمستون این رفتگران عزیز حتی یکبار نیز کلاهشون تغییر نکرده و حتی اونو از سرشون هم بر نمی داشتند. حالا این سوال برام پیش اومد که کلاه ایمنی برای رفتگران چه ضرورتی داره؟ اونم توی این گرما و سرمای آزار دهنده..
نکنه از آسمونشون سنگ میاد؟شاید کلاس داره و  یاد مهندسا می افتن و  یا چیزایه دیگه...
ما عمرانی ها تو کارگاه در شرایطی که هر لحظه امکان سقوط مصالح و دستگاه ها وجود داره ، هر کاری می کنیم کارگرا رو متقاعد کنیم که از کلاه ایمنی استفاده کنن ، موفق نمیشیم ، ما که زبونمون مو درآورد اینقدر با این کارگرای ساختمونی سر و کله زدیم...

اول ایمنی بعد کار

بله باید از مدیریت شهرداری مشهد یاد بگیریم ، بپرسیم و ببینیم چی کار کرده که این عزیزان زحمتکش حتی یه لحظه هم این کلاه ها رو از سرشون جدا نمی کنن و اون رو جزیی از لباس کارشون می دونن.

نتیجه گیری اخلاقی که از این مطلب میشه گرفت:
اول ایمنی بعد کار ، اما خوبه تو هر کاری و شغلی از لباس مخصوص به اون استفاده بشه.




موضوع مطلب :
دوشنبه 86 اسفند 20 :: 8:11 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

با سلام خدمت دوستان عزیزم!
فرا رسیدن ایام ربیع الاول رو خدمت همه دوستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم این 2 ماه عزاداری مورد قبول آقا و سرورمون امام زمان ارواحنا فداه و مادرشون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قرار گرفته باشد و این اندک توسلات توشه ی این دنیا و آخرتمون قرار بگیره.

 

شیعیان عیدتان مبارک 


بخشید چند وقت نبودم  . 1 هفته ای بود مادربورد کامپیوترم سوخته بود . این 1 هفته ای یه جورایی بدون کامپیوتر بهم خیلی سخت گذشت ، نه اینکه عادت کرده بودم وقت و بی وقت به وبلاگ سر بزنم، مطالبمو چک بکنم، نظراتو چک کنم ، تبادل لینک بکنم و این جور چیزا !!!

این وبلاگ هم برای ما شده اعتیاد.امان از روزمرگی... ترکش خیلی سخت بود تا اینکه کم کم به نبودنش عادت کرده بودم. تازه وقت کردم یه کمی به مادرم کمک کنم ، یه کمی خونه تکونی بکنم ، کارای عقب مونده رو انجام بدم . خدا رو شکر با همه ی سختیاش زود گذشت. جا داره از زحمات حسین آقا که این چند وقته مدیریت وبلاگو بر عهده داشت تشکر کنم.خدا خیرش بده ! تو این چند وقته مطالب جانانه ای نوشته بود . مخصوصاَ این آخریش که در مورد یاوه گویی ها و توهین سروش بود.

راستی از انتخابات چه خبر ؟ به کی رای می دین؟ اصولگراها یا اصلاح طلبا ؟ مستقل ها یا ائتلافی ها؟ اصلاً شرکت می کنید؟ این چند وقته حرف های زیادی دارم. پس در پست های بعدی حرف های نگفتمو دنبال کنید :
جریان استادیوم آزادی رفتن منو و حسین آقا !
سری جدید آهنگ بی کلام برای موبایل
یه کمی هم از انتخابات




موضوع مطلب :
چهارشنبه 86 اسفند 15 :: 6:23 عصر ::  نویسنده : حسین

 

متوقفش کنید...

متاسفانه در روزهای اخیر حوادث مشکوکی برای ما پیش اومده از جمله :
1- ابتدا ایمیلی با علامت پارسی بلاگ برای ما اومد که از ما رمز عبور و کد کاربری رو می خواست و گفته بود که اگه اون رو نفرستیم تا 7 روز دیگه وبلاگ رو از ما میگیرن ... این مطلب رو با پشتیبانی پارسی بلاگ در میون گذاشتیم و علت رو جویا شدیم که اونها گفتن ما نفرستادیم و اون پیام هشدار رو برای کاربرا تو پارسی بلاگ گذاشتن ...
2- سپس تهدید به حک شدیم.
3- به طرز مشکوکی مادِربرد محمد حسن سوخت و حالا ارتباطش قطع شده ...
علی هم که مثل همیشه گرفتاره ، من هم با اون وقت محدودم موندم تنهای تنها. . .
اینکه علت این تهدیدها چیه رو نمی دونم اما گمانه زنی می تونیم کنیم که اینها تصادفی نبوده و چند احتمال رو کارشناس ها مطرح کردن که :
1- پای سازمان سیاه در میونه (از وقتی از امریکا هر روز به بازدیدکننده ها اضافه شد این اتفاق ها افتاد) !
2- پای موساد یا سازمانهای جاسوسی انگلیس در میون باشه !
3- می تونه کار بن لادن و وهابی ها باشه که خیلی علیه اونا نوشتیم !
4- پای گروه های سیاسی داخلی که از مطالب ما ناراحت شدن در میون باشه !
5- می تونه هم تنها اذیت یه نفر از دوستان یا شما پارسی بلاگی ها باشه !
به هر حال حبل المتین اعلام میکنه که هدف مهمی رو برای خودش داشته و حاضر نیست با این تهدیدها از اون دست برداره . . .

تهدید ، بیانیه و تحریم نمی تونه کارساز باشه و ما راهمون رو ادامه می دیم ...

پس بازم منتظر ما باشید...

 




موضوع مطلب :
1   2   3   >   
درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 147
کل بازدیدها: 1644697



>