سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...
شنبه 86 آذر 17 :: 8:6 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

 

سردار رادان خبر داد

در این طرح باهمه کسانی که ازچکمه‌های بلند و شلوارهای تنگ و چسبان استفاده می‌کنند برخورد می‌شود. ضمنا پوشیدن لباس و مانتوهای تنگ و چسبان، استفاده از چکمه‌های بلند و شلوارهای کوتاه که داخل چکمه باشد، روسری و شال‌های کوتاه که موی سر را نپوشاند و مغایر با پوشش اسلامی باشد ممنوع و پلیس با استفاده‌کنندگان برخورد می‌کند. استفاده از کاپشن‌های کوتاه ومانتوهای کوتاه وتنگ که حداقل تا زانو را نپوشاند نیز مشمول اجرای طرح برخورد بدحجابی و بدپوششی قرار می‌گیرد.
همه کسانی که از کاپشن کوتاه استفاده می‌کنند باید حتما زیر آن مانتو بلند بپوشند درغیراین صورت باآنها برخورد می‌شود. استفاده از کلاه بدون روسری و مقنعه نیز ممنوع بوده و باهمه کسانی که از این نوع پوشش استفاده نمایند برخورد می‌کنیم.

 * اخطار پلمب و پلمب برای واحدهای صنفی متخلف:
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به مسئولیت مسئولان واحدهای صنفی در جلوگیری از ورود افراد بد پوشش به داخل مغازه و عدم سرویس دهی به این افراد گفت: اداره اماکن نیروی انتظامی این نکته را بررسی می‌کند و چنانچه مسئولان واحدهای صنفی اقدام به جلوگیری از ورود افراد بد پوشش به واحد صنفی خود نکنند با اقدام قانونی مواجه می‌شوند. تذکر، اخطار پلمب و پلمب واحد صنفی از جمله موضوعاتی است که مورد توجه است.

* دعوت از خانواده‌ها و اخذ تعهد از فرد خاطی :
سردار رادان در مورد چگونگی برخورد با افراد بد پوشش نیز گفت: برخورد با این افراد همانند تابستان است به طوریکه اگر موضوع با تذکر در محل قابل رفع شدن نباشد فرد به مراکز امنیت عمومی پلیس منتقل، مورد مشاوره قرار گرفته و با دعوت از خانواده‌ها و اخذ تعهد و تغیر وضعیت ظاهری و ایجاد سابقه انتظامی مرخص می‌شود.وی گفت: پرونده افرادی‌ که در اجرای تخلفات خود اصرار داشته باشند و یا برای بار دوم دستگیر شده باشند به مرجع قضایی ارسال می‌شود.

* تا زمانی که دغدغه مردم رفع نشود طرح امنیت اجتماعی ادامه می‌یابد
رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه طرح امنیت اجتماعی تا چه زمانی ادامه دارد گفت: اجرای این طرح تا زمانی که دغدغه‌های مردم رفع نشود ادامه خواهد داشت.

* ملاک ما شرع است نه عرف !
سردار رادان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اعلام کرده‌ است که در اجرای طرح امنیت اجتماعی ملاک ما شرع است نه عرف و بنابراین پوشیدن چکمه‌های بلند چه مشکلی خواهد داشت گفت: قرار گرفتن شلوار در داخل پوتین‌های بلند ایجاد تبرج (خودنمایی به نامحرم) می‌کند و بنابراین از لحاظ شرعی نیز مشکل دارد.

 

سردار رادان




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 244
کل بازدیدها: 1646248



>