سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...
چهارشنبه 87 مهر 10 :: 2:26 صبح ::  نویسنده : حسین

یا اللهُ ، یا رب اَسئَلُکَ اَن تَقبَلَ مِنّی شَهرَ رَمضانَ و تَکتُبَنی مِنَ الوافِدینَ اِلی بَیتِکَ الحَرامِ و تَصفَحَ لی عَنِ الذُنُوبِ العِظامِ

عید فطر رو به همه دوستان عزیز تبریک میگم. خوبه در مورد این روز عزیز از زبان رهبرمون بشنویم :

" روز عید فطر ، روزی است که مسلمانان بعد از گذراندن امتحان مهم سازنده تربیت کننده ماه رمضان، گویا در پیشگاه پروردگار عالم به حساب می‌نشینند و ماه رمضان خود را بر پروردگار خویش عرضه می‌کنند. در دعاهای شب و روز عید فطر به این معنا اشاره شده است (تقبّل منا شهر رمضان) ماه رمضان را در معرض قبول الهی قرار می‌دهند. همچنان که در روایت امیرالمؤمنین علیه الصلاة والسلام هست به روز قیامت تشبیه شده است یعنی روز پاداش. "

"شاید یکی از بزرگترین پاداشهای الهی این باشد که خدا همه ما را موفق کند تا بتوانیم وسیله رحمت الهی را تا ماه رمضان آینده برای خودمان باقی بداریم.... درس ماه رمضان را برای دوره سال فرابگیریم، این می‌شود یکی از بزرگترین پاداشهای خداوند که توفیق این چنینی را به ما بدهد. رحمت و رضا و قبول و عفو و عافیت را از خدای متعال طلب کنیم این در حقیقت عید واقعی خواهد شد."

" حدیثی از امیرالمؤمنین علیه الصلاة و السلام برای شما عزیزان بخوانم. نقل شده است از ایشان (انّما هو عید) امروز عید واقعی است؛ (لمن قبل الله صیامه و شکر قیامه) برای آن کسی که خدا روزه و نماز و عبادت او را در ماه رمضان قبول کرده باشد (و کل یوم لا یعصی الله فیه فهو عید) هر روز خدا که در آن معصیت نشود آن روز عید است. عزیزان من با مرتکب نشدن معصیت الهی و اجتناب از محارم الهی، امروز را عید کنید، فردا را عید کنید، همه دوره سال را برای خود عید کنید.   "

اما سال گذشته بعد از نماز عید فطر با اتفاق جالبی روبرو شدم و دیدم که برای خروج از مصلی بعضی ها از راه های کوتاه تری استفاده می کنن و پریدن از دیوارهای مصلی میتونه یکی از راههای فرار از ازدحام جمعیت بعد از نماز عید فطر باشه ! ! !

نماز عید فطر سال گذشته در مصلی تهران

مومنین عزیز توجه کنید : درهای رحمت الهی در حال بسته شدن هستند مواظب باشید بین در گیر نکنید !




موضوع مطلب : عید فطر, رمضان, روز پاداش

درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 209
کل بازدیدها: 1645995



>