سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...
یکشنبه 86 بهمن 14 :: 2:35 صبح ::  نویسنده : حسین

 

 

 جمعه  سالگرد انفجار در مرقد امام حسن عسکری (ع) و امام هادی (ع) و خانه امام زمان (عج) بود و لی انگار به خواب رفته ایم و بسیار ساده از کنار این مسئله داریم می گذریم و اینو توی این چند روز مشاهده کردیم که صدا و سیما و رسانه های عمومی انگار وقتی برای پرداختن به این موضوع نداشتند ولی این حادثه در تاریخ ضبط خواهد شد و همینطور عکس العمل مردم این زمان در مواجهه با آن که امیدوارم با بیداری و جلوگیری از وقوع مجدد چنین حوادثی مورد لعن آیندگان قرار نگیریم.
به نظرم رسید کمی در مورد عاملان این جنایت ، وهابی ها و کسانی که خوارج صدر اسلام را برای ما تداعی کردند بنویسم و این فرقه را بشناسیم.

                                                                
محمد بن عبدالوهاب رئیس مذهب وهابی ، عقیده داشت که تنها خود او خداپرست است و سایر مسلمانان کافر و مشرکند و اینک قسمتی از مظاهر خدا پرستیش :
او معتقد است که خداوند واقعاً بر عرش جلوس کرده است و دارای دست و پا و چشم و صورت و ابرو و زبان و جان است، و با حرف و صوت سخن می گوید. به طور خلاصه اوعقیده دارد که خدا جسم است، چیزی که عموم مسلمانان آن را کفر می دانند!
کتابهای زیادی توسط شیعه و سنی در رد فرقه وهابی نوشته شده است و تنها شیعیان مخالف آنها نبوده اند.
این فرقه وهابی فرقه ای ویرانگر و شعار آنها ، تخریب ، نابودی ، قساوت و وحشیگری است. در تاریخ زندگانی تاریک وهابیها ، فجایع و حوادث دردناکی می بینیم که با گذشت زمانه فراموش نخواهد شد از جمله :

در سال 1216 به شهر کربلا هجوم برده و ضریح مقدس امام حسین (ع) را شکسته و هدیه ها و طلاهای سقف را سرقت کردند. 50 نفر را نزدیک ضریح مطهر و 500 نفر را در صحن به قتل رساندند و در شهر هم دست به ویرانی و غارت و فساد زدند.
در سال 1344  با فتوای فقهای وهابی مدینه که فتوا به انهدام قبور دادند مرقد امام حسن مجتبی (ع) ، امام زین العابدین (ع)، امام محمد باقر (ع) و امام جعفرصادق (ع) و قبر عباس عموی پیامبر و قبر ابراهیم فرزند پیامبر و قبور زنان و عمه های آن حضرت ، قبر فاطمه دختر اسد و حمزه عموی پیامبر را خراب کردند.
در سال 1407 فاجعه خونین مکه در مراسم برائت از مشرکین را به راه انداختند به طوری که حرمت حرم امن الهی را هم شکستند و امام خمینی (ره) راجع به این جنایت فرمودند اگر ما از قدس بگذریم ، از صدام بگذریم ، اگر از همه کسانی که به ما بدی کرده اند بگذریم ، نمی توانیم از مسئله حجاز بگذریم!
و اکنون بمب گذاری و تخریب حرم پدر و مادر امام زمان (عج) و جد آن بزرگوار.
لعنت خدا بر آنها باد.
ان شاء الله در نوشته های بعدی به شبهات وهابیها و پاسخشون می پردازم.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 146
بازدید دیروز: 188
کل بازدیدها: 1647306



>