سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...
پنج شنبه 88 اردیبهشت 17 :: 12:38 عصر ::  نویسنده : محمدحسن


با سلام خدمت دوستان عزیزم...

دیشب برای چندمین بار کسی نظرمو در مورد نصب نرم افزار آنتی ویروس پرسید. گفتم این مقاله رو بنویسم تا شاید دیگران هم بدردشون بخوره . تا قبل از این من مشتری پروپا قرص کسپراسکای بودم ولی برای اینکه معیاری برای مقایسه برای خودم داشته باشم، نرم افزار ناد 32 رو هم روی دستگاهم ریختم تا تجربه ی کار با این رم افزار رو هم داشته باشم. همین طور که می دونید هر کدوم از نرم افزارهای کسپراسکای و ناد، 2 نسخه عمومی دارند. یکی Internet Security و دیگری  Antivirus. از اونجایی که در ایران کسی پول نرم افزار رو نمی ده پس بهترین پیشنهاد نصب نرم افزار Internet Security هستش. چون هم کامپیوتر شما رو از ویروسی شدن حفظ می کنه و هم اینکه در اینترنت تروجان وWorm  و کلی از این چیزا نمی گیرید. حالا نظر شما رو نسبت به تجربه ای که کسب کردم جلب می کنم.

Kaspersky_LogoNod_32_Logo

اگه جزو اون دسته از آدم هایی هستین همیشه توی اینترنتید و یا از ADSL استفاده می کنید و یا ایتکه سرعت سخت افزاری کامپیوتر شما خوبه، پیشنهاد می کنم از Kaspersky Internet Security 8  یا همون 8  KIS استفاده کنید. از اونجایی که هر خوبی بی دردسر نیست یه مشکل همیشه طرفداران این نرم افزارو رنج می ده و اون پریدن License  های این نرم افزاره . که اولاً خیلی سخت گیر میاد  و دوماً پریدن زود به زود License هاست. اول لایسنس شما بلاک میشه و بعدش دیگه نمی تونید کسپراسکای رو آپدیت کنید و بعدشم معلومه دیگه : ویروسی شدن کامپیوتر و ...

اگه جزو اون دسته از آدم هایی هستین که کمتر به اینترنت سر می زنید و یا از خطوط کم سرعت استفاده می کنید و یا اینکه سرعت سخت افزاری کامپیوتر شما پایینه پیشنهاد می کنم Nod 32  رو امتحان کنید. یکی از خوبی های این نرم افزار اینه که خیلی سبک کار می کنه و سی پی یو کامپیوتر رو به خودش کمتر مشغول می کنه و همچنین آپدیت های کم حجمی داره و خیلی سریع به روز میشه و همچنین دیگه مشکل عدم آپدیت رو نداره. چون یه سایت چینی به آدرس www.Nod321.cn هست که هر وقت UserName  و Password شما پرید می تونید به این سایت مراجعه کنید و جدیدترین اونو استفاده کنید تا برنامه ی شما به روز بشه . 

Kaspersky_2009Nod32

نتیجه گیری اخلاقی ...
پیشنهاد من معمولاً به دوستان حرفه ایم کسپراسکای بوده و چون تا حالا برای خودم پبش اومده که ناد 32 آپدیت شده رو دستگاهم نصب بوده وقتی Flash ام رو جایی بردم که کسپراسکای آپدیت داشته، گفته که یه تروجان توی رمم پیدا کرده . یعنی اگه شما حتی بهترین آنتی ویروس ها رو هم داشته باشین اگه خودتون مواظب نباشید و بی پروا هر جا رفتین و هر چی رو دانلود کردین ، مطمئن باشید ویروس می گیرید و هیچ کدوم اینا به درد شما نمی خوره چون : همیشه ویروس ها یک قدم از آنتی ویروس ها جلوترند...




موضوع مطلب : آنتی ویروس, ناد32, کسپراسکای, Nod32, Kaspersky, لایسنس, License
چهارشنبه 88 اردیبهشت 9 :: 10:11 صبح ::  نویسنده : محمدحسن

 

سال پنجم هجرت است. در سکوت جاری لحظه‏ها، غنچه‏ای رو به آسمان عشق می‏شکفد و خانه کوچک و گلین باغبان عشق را سرشار از عطر خویش می‏کند. بوی گل یاس، دوباره در کوچه‏های مدینه می‏پیچد و دل‏های عاشق به وجد می‏آید؛ چون طوبای رسالت دوباره به بر نشسته و ستاره‏ای دیگر بر خانه وحی فرود آمده است. لبخند بر لبان علی علیه السلام  و زهرا سلام الله علیها شکوفاست. « نام او زینب است »؛ این صدای پیامبر اسلام بود که در فضای عطر آگین خانه علی علیه السلام پیچید و تشنگان را سیراب کرد. پیامبر وحی چه زیبا بر او نام نهاد، زنیب، یعنی زینت پدر ؛ زینتی برای علی علیه‏السلام که خود آیینه تمام نمای زیبایی‏هاست.

ولادت حضرت زینب (س)

آری خوش آمدی، ای بانوی شجاعت و ای زینت پدر! ای آبروی روی علی علیه السلام، و ای عشق فاطمه سلام الله علیها! دیدگان خویش را که گشودی، زهره و ناهید در اندرون آبی حیدر و زهرای پاک درخشید. خوش آمدی، ای امید حیدر و آرزوی مادر! ای زبان یکتا گوی خدای بی‏همتا!

میلاد فرخنده عقیله بنی هاشم... دختر ولی خدا... حضرت زینب کبری (س) بر شیعیان مبارک باد.




موضوع مطلب : ولادت, ویژه نامه, میلاد, حضرت زینب(س)
دوشنبه 88 اردیبهشت 7 :: 3:42 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

سلام ...

اخیراً یه کلیپی به دستم رسید که حال و هوای انتخاباتی داره و گفتم شاید براتون جالب باشه...
بله ! حمایت حاج حسین یکتا رئیس ستاد مرکزی راهیان نور از دکتر احمدی نژاد. این جلسه به مناسبت اولین گردهمایی حامیان خود جوش دکتر احمدی نژاد در مجموعه ی فرهنگی سید الشهداء در میدان هفت تیر تهران برگزار شد.

حاج حسین یکتا

حاج حسین یکتا کسی که همه ایشون به روایتگری در سفر راهیان نور می شناسند ، در این جلسه به نکات غیرمنتظره‌ی اشاره می کنند که به چند مورد از اونا اشاره می کنم :

لزوم رعایت نکات اخلاقی در فعالیت های انتخاباتی ، عدم فراموش دعا، توسل، خلوص در نیت و استفاده از مال حلال و غیردولتی برای فعالیت ها، بیان آفت‌های فعالیت‌های سیاسی و مذمت غیبت کاندیدای دیگری و بیان این نکته که احمدی‌نژاد هوادار نمی‌خواهد، ما اول از همه باید دقت کنیم که با هواهای خود کار وی را خراب نکنیم.

پیشنهاد می کنم خودتون ملاحظه بفرمایید ...

دانلود 
دانلود کلیپ
کیفیت :3gp حجم :6.2MB مدت زمان : 13:20




موضوع مطلب : موبایل, انتخابات, کلیپ, حاج حسین یکتا, احمدی نژاد
جمعه 88 فروردین 28 :: 5:0 عصر ::  نویسنده : حسین

 

سلام خدمت دوستان عزیز . . .

نمی دونم با حاج آقا ضیاآبادی آشنا هستین یا نه ؟ ایشون یکی از روحانیون و علما هستن که مردم تهران به خصوص اهالی تجریش مدتی است که از حضور ایشون فیض می برن. دوشنبه ها حاج آقا ضیاآبادی بعد از نماز در مسجدشون سخنرانی دارن و اگه دوست دارین تو این مجلس شرکت کنید باید به موقع برسید چون برای استفاده از بیانات ایشون به حدی شلوغ میشه که جای خالی به سختی می تونید گیر بیارید.

سعی می کنم از این به بعد خلاصه ای از این جلسه در حدی که برام قابل فهم بوده براتون بنویسم تا دوستانی که علاقه دارن و نمی تونن در جلسات شرکت کنن از این طریق از صحبت ها استفاده کنن.

 خلاصه ای از سخنرانی 24/1/88 :
یکی از مبطلات نماز روی برگرداندن از قبله است که همه ما این حکم شرعی را شنیده ایم اما تنها به ظاهر آن توجه کرده ایم ، کسی که روحش نیز از قبله روی برگرداند و در نماز به جاهای مختلف برود همین حکم برایش صادق است و این حواس پرتی و بی توجهی مبطل نماز است. زمانی که در نماز به یاد کارهای مختلف روزانه می افتیم در فکر چیز دیگری هستیم و . . . دیگر ما از قبله و صحبت با معبود رو برگردانده ایم .

رسول اکرم (ص) فرمودند : آدمی که در حال نماز از قبله خارج می شود و رو برمی گرداند ، نمی ترسد که خدا صورتش را به صورت الاغ تبدیل کند.

 اگر در نماز که معراج مومن است ، دل از خدا برگردد و به دنیا رو کند ، نماز باطل و خسران زده می شود و تدریجاً دل مسخ می شود و انسان باطن او به صورت الاغ می شود و دیگر این دل از فهم حقایق الهی خالی می شود. 

آیت الله ضیاء آبادی

از این رو به انسانی که در روز در برخورد با مظاهر دنیا آلوده شده ، سفارش شده است که خویش را چند نوبت شستشو داده تا از آلودگی ها پاک گردد و وضو زمانی این اثر را دارد که این گونه به آن بنگریم و نیت ما این باشد که جانمان از زشتی ها پاک شود.
راه حل دیگر دین برای حضور قلب در نماز اذان و اقامه است. ابتدا در اذان بلند و جمعی گفته می شود و اعلان عمومی می شود که به سوی معبود بشتابید و در اقامه آهسته انسان به خود و دل می گوید که رو به سوی خدا کن ، به این طرف و آن طرف فکر نکن ، بیدار شو و به نماز بایست . . .

چرا اینقدر به نجس بودن پوست ، لباس و احکام آن دقت می کنیم و وسواس داریم ولی هیچ نسبت به قلب و دل خویش حساس نیستیم !؟ آنجا که چشم انداز دنیا و مردم است پاک است اما آنجا که چشم انداز خداست اینقدر آلوده !؟ . . .

آیا دیده اید که گدایی از درب خانه سلطان دست خالی برگردد در حالیکه سلطان او را دعوت کرده است ؟ در دعاها داریم که «خدایا تو مرا به نماز دعوت کرده ای» و خداوند انسان را به نماز دعوت کرده و رقعه نوشته است و آنهم به وسیله بهترین بندگان و فرستادگان. ما گدایان چگونه از درب خانه اش برمی گردیم ؟ اگر دست خالی برمی گردیم ، یعنی مهمان بی ادبی بوده ایم . . . در حضور سلطان اگر به این طرف و آن طرف نگاه کنیم ، با ریش خود بازی کنیم و یا با قالیچه زیر پا وَر برویم ، سلطان به جای آنچه انتظار داریم به ما پس گردنی خواهد زد . . . خدا هم چنین می کند البته از سر لطف و محبت اوست تا سر این گدا هم به سنگ بخورد و برگردد.

باید به اعمال خود فکر کنیم.  نماز ، حج ، زیارت ، حجرالاسود و . . . تنها صاحب دل را بیدار می کند.

قرآن می گوید« برادران یوسف او را به بهایی اندک فروختند» وای بر ما که خدا را با این اوصاف اینقدر ارزان می فروشیم .

خلاصه اینکه دین ما اسرار دارد و اعمال و احکامی که بیان شده برای تربیت ماست و لازم است خوب به آن توجه کنیم نه آنکه تنها به ظاهر اکتفا کنیم.




موضوع مطلب : مبطلات نماز, حضور قلب, وضو, ضیاء آبادی
چهارشنبه 88 فروردین 19 :: 11:35 عصر ::  نویسنده : محمدحسن


بعد از شنیدن خبر شهادت سید مرتضی خواستم خودم این خبر را به بچه‌ها بدهم، به همین علت ظهر در راه بازگشت از مدرسه به آنها گفتم: « پدر هست، همیشه هست، فقط ما توانائی دیدنش را نداریم و این می‌تواند زیاد مهم نباشد». انسان حقیقی در فناست که حیات می‌یابد، و به دیگران نیز حیات می‌بخشد،‌ و چنین مقدر است که در قید حیات ظاهر جز برای تنی چند از اهل دل ناشناس بماند، تنهایی و غربت او نیز تا واپسین روز مؤید همین معنا بود.

ویژه نامه شهید آوینی

در روز تشییع جنازه از دیدن آن خیل دلسوختگان بر خود لرزیدم. چگونه او در تنهایی خود این همه عاشق داشت؟ بسیار گفتند و شنیدیم که او لیاقت شهادت داشت. شهادت حقش بود. باب شهادت به روی شایستگان باز است. چگونه باور کنم؟

این روزگار که روزگار شهادت نیست. او همواره در پی جاودانگی بود. از مرگ نمی‌هراسید و باور داشت که این تن نه جای پروراندن کرم است، پیله‌ای است تا که پروانه آن را بشکافد و آن همه بر گرد شمع ولایت طواف کند، تا خود شمع صفت شود و در مدح عشق، کربلا، ندای هل من ناصر ینصرنی، را ندای حق‌طلبی تمام اعصار را لبیک گوید،‌ او کربلا را در فکه یافت و از همان جا نیز به یاران امام حسین (ع) پیوست.(کتاب راز خون به روایت همسر شهید)




موضوع مطلب : ویژه نامه, شهید, آوینی, 20 فروردین
<   <<   6   7   >   
درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 160
کل بازدیدها: 1641203



>