سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...
جمعه 86 بهمن 26 :: 12:11 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

آقا جونم !
ندارم دگر طاقت دوری، مرا می کشد داغ مهجوری، بیا جمعه شد ندبه خوان تو هستم ،گدای تو هستم ، به راهت نشستم


   گفتم که خدا مرا مرادی بفرست       طوفان زده ام راه نجاتی بفرست
فرمود که با زمزمه ی یا مهدی(عج)     نذر گل نرگس صلواتی بفرست
اللهم صل علی محمد و آل محمد

 

امام زمان(عج)




موضوع مطلب :
جمعه 86 بهمن 19 :: 7:18 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

آثار شگفت انگیز دعا برای فرج(قسمت اول)

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

یکی از عالی ترین کتاب های که برکات و آثار دعا برای تعجیل فرج و تکالیف را در عصر غیبت آن بزرگوار گرد آورده است، کتاب شربف مکیال المکارم فی فوائد الدعا لقائم علیه السلام است.
در جلد اول این کتاب ، برای دعا جهت تعجیل فرج امام زمان (ع) ، 102 فایده و اثر بر شمرده است.
من در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنم :

 امام زمان (ع)



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

جمعه 86 بهمن 19 :: 1:37 عصر ::  نویسنده : حسین

 

به دل گفتم که در این ماه می آید حبیبم       گذشت این ماه و در هجرانم ای دوست

 

 




موضوع مطلب :
پنج شنبه 86 بهمن 11 :: 11:44 صبح ::  نویسنده : حسین

 

 

 

 23 محرم سالگرد حادثه غمبار تخریب حرم شریف امام حسن عسکری (ع) و امام هادی (ع) به دست دشمنان و خوارج زمان است. ما شیعیان با دلی شکسته به امام زمان (عج) این فاجعه را تسلیت گفته و می گووییم آقا شیعیان منتظرند. . .
شعر زیر بخشی ازشعری است که ملا احمد نراقی در بیان اشتیاق به تشرف و استمداد از حضرت ولی عصر (عج) سروده است :

  سامری گشتم ز شوق سامره   
کو رفیقی تا بسازم ساز ره
سامره جان باشد و تن این جهان
گشته جان این جهان آنجا نهان
سامره فانوس و من پروانه ام
در هوای شمع آن دیوانه ام
سامره گلشن بود من عندلیب
عندلیبی سالها هجران نصیب
سامره مصر است و من یعقوب پیر
یوسف گم گشته آنجا یا بشیر
از فراقش دیده من کور شد
هم بصیرت هم بصر بی نور شد

 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 86 آبان 19 :: 10:54 صبح ::  نویسنده : محمدحسن

تجمع اعتراض آمیز جنبش دانشجویی - مردمی پیگیری مساله سامرا
 
تجمع اعتراض آمیز جنبش دانشجویی - مردمی پیگیری مساله سامرا مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.


عصر روز جمعه مورخ 18/8/86 جمعی از علما، روحانیون، هیئت‌های مذهبی، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از استانهای  یزد، اصفهان، قم، تهران، کرمانشاه و خراسان رضوی با حضور مقابل دفتر سازمان ملل در تهران اعتراض خود را نسبت به عدم واکنش مناسب این سازمان در برابر عاملان فاجعه سامرا و هتک حرمت حرمین شرفین اعلام داشتند .


آیت الله خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنانی در  این جمع خواستار انعکاس این تجمع اعتراض آمیز از سوی سازمان ملل به جهانیان  شد و تاکید کرد :  بنده به وهابیت می‌گویم 120 نفر در غدیر همچون ابوبکر، عثمان، طلحه، زبیر، عایشه و غیره بودند که پیغمبر فرمود آن‌که من بر او رهبرم، علی رهبر اوست. آیا این را قبول دارید یا نه؟ اینها فرزندان علی هستند، شرمنده نمی‌شوید که این کارها را انجام می‌دهید؟


وی همچنین با اشاره به تلاش استکبار برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی تصریح کرد : سنی در نزد ما محترم است اما آنها برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی آمده اند .آیت الله خزعلی خواستار توجه سازمان ملل به این موضوع شد .


حجت اسلام معاونیان نیز درسخنانی در این جمع خواستار توجه بیشتر وزارت امور خارجه به موضوع سامرا شد و به برادران سنی هشدار داد مراقب خطر وهابیت باشند .


مجید مجیدی کارگردان سینما و تلویزیون نیز در این تجمع حضور داشت . وی بااشاره به واکنش جدی سازمان ملل در برابر تخریب مجسمه بودا در افغانستان توسط طالبان گفت : سامرا قلب شیعیان است، اما سازمان ملل حتی به عنوان این‌که یک ابنیه تاریخی تخریب شده نیز اعتراض نکرد ، هر چند مطمئنا عدم اعتراض آنها از عظمت شیعیان اهل بیت نخواهد کاست؛ بلکه روز به روز عشق به شیعیان در سطح دنیا بیشتر خواهد شد.


تجمع کنندگان در بیانیه پایانی از سازمان ملل متحد خواستند با تمهید اندیشه‌های پیشگیرانه از تکرار این گونه فجایع و هتک حرمت اماکن مقدس در سراسر دنیا جلوگیری نموده و امنیت حیات معقول و اندیشه‌های مقدس را برای تمامی بشریت فراهم آورده و امکان اینکه اندیشه‌های مقدس دستخوش بازیهای سیاسی گردند را از شیاطین بازستاند.


در بیانیه پایانی که به صورت طوماری خطاب به سازمان ملل توسط تجمع کنندگان امضا می شد همچنین آمده بود :  از آن‌جایی که بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی به ‌ویژه بندهای 1 و 2 ماده 5 کنوانسیون 1945 لاهه، مسوولیت صیانت و حفظ اموال فرهنگی و تامین امنیت کشورهای اشغال شده متوجه کشور اشغالگر می‌باشد، بایسته است کشور اشغالگر ملزم به رعایت حقوق شهروندی، ایجاد امنیت، امکان بازسازی، جلب و محاکمه‌ی فتنه‌جویان شود.


در این طومار تاکید شده بود : با توجه به این‌که در این هتک حرمت، حق آزادی مذهب مورد تعدی قرار گرفته است و صاحبان افکار متحجرانه سلفی و وهابی در تقابل با اسلام، ضمن صدور بخشنامه‌ای به صورت غیرمستقیم مسوولیت این فاجعه را پذیرفته‌اند، از سازمان ملل انتظار می‌رود در دفاع از این حق مهم بشری، ترتیبی اتخاذ نماید که صاحبان این‌گونه تفکرات و برهم زنندگان امنیت بشری، در شمار گروه‌های تروریستی منظور گردند و به شدت مورد پی‌گیری حقوقی و بین‌المللی قرار گیرند.

 

تجمع اعتراض آمیز1

تجمع اعتراض آمیز 3

 

لینک دانلود مداحی در رابطه با تخریب سامرا

مداح: آقای شمس ، سخنران:آیت الله وحید خراسانی ، حجم :??? k

برای دریافت راست کلیک کرده و روی ... Save Target Az کلیک کنید

یا علی

 




موضوع مطلب :
<   1   2   
درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 209
کل بازدیدها: 1645997



>