• وبلاگ : ... حبل المتين ...
  • يادداشت : توصيه هاي رهبر براي روز انتخابات
  • نظرات : 1 خصوصي ، 14 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام مهدي جان

    كاري به تلويزيون ندارم و اين سوالي است كه بايد از آقاي ضرغامي پرسيد كه آيا براي نشون دادن حضور همه قشرها و سليقه ها بايد كساني كه هنجار شكن هستن (و در مواقع ديگه به درستي نشون داده نميشن ) مصاحبه كنن و دائم اونا رو پخش كنن ؟

    اما در مورد مطلبي كه ميگي دختراي بد پوشش مورد كتك پليس قرار مي گيرن مي خوام بگم واقعيت نداره و من هر روز با دقت به طرح امنيت اجتماعي و گشت هاي ارشاد نگاه مي كنم و اساس اونها تذكر لساني به مانكن ها و عده كمي است كه با پوشش بدشون فضاي جامعه رو خراب مي كنن و در صورت مقاومت و تكرار ، نتيجه ميشه گرفتن تعهد در نيروي انتظامي و تماس با خوانواده اونها.

    اگه منظورت فيلمايي كه تو اينترنت پخش ميشه بايد بري ببيني اصل ماجرا چيه ؟

    در مورد اخير كه شايد اعترافات چند تا از دستگير شده ها در درگيري پخش بشه يكي از دخترها با وضع بسيار بدي به عمد جلوي گشت ارشاد اومده و با تذكر اونها شروع به مظلوم نمايي وتحريك مردم ميكنه ... عده اي با برنامه شروع به سنگ پراكني و شعار دادن و توهين مي كنن و مردم هم كه با اين جو روبرو ميشن وارد ماجرا ...

    در نظرسنجي هاي صورت گرفته بزرگترين خواسته مردم از نيروي انتظامي مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و پخش كننده ها و كساني بوده كه امنيت اجتماعي رو به خطر انداختن و همينطور پوشش هاي بد خانوم ها كه باعث شده جوون هاي زيادي با انحراف مواجه بشن و اين نگراني اكثر خانواده هاست و حالا بر اساس خواست مردم و اصل نهي از منكر دينمون نيروي انتظامي داره طرح امنيت اجتماعي رو پيگيري ميكنه و هرچند در مواردي اشتباه داشتن اما اكثر موارد به خوبي برخورد كردن و بايد ديد تعريف شما از فاشيست و اسلام چيست ؟

    موفق باشي

    يا علي