• وبلاگ : ... حبل المتين ...
  • يادداشت : توصيه هاي رهبر براي روز انتخابات
  • نظرات : 1 خصوصي ، 14 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام و تبريک سال جديد
    عذرخواهي مي کنم که مدتي نبودم و به مسافرت رفته بودم.
    نظر شما به علت نوع نگاه شماست و نظر متفاوت من هم ازجهان بيني و نگاه من سرچشمه گرفته. من چنين اعتقادي ندارم چون برعکس خيلي از کشورهاي ديگه کسي با زور نيومده حکومت کنه و در حدود سي سال پيش مردم کشور ايران که اکثريت اونها مسلمون و شيعه بودن دست به انقلابي زدن که بسياري از تئوري هاي جهان رو به هم زد و انقلابي بود که نظير نداشت.
    در يک چنين روزي امام و رهبر انقلابيون نوع حکومت داري را به رفراندوم گذاشت و با اکثريت قاطع و راي 98 درصدي مردم به جمهوري اسلامي راي دادند.
    در سالهاي بعد هم تا الان حدود 30 انتخابات برگزار شده که حضور مردم در اون و همچنين راهپيمايي هاي روز 22 بهمن در سالروز پيروزي انقلاب به آن مشروعيت بخشيده و مسلماً اين نظام و نوع حکومت خواست اکثريت مردم است . . .
    اگرچه نارضايتي ها زياد است اما به عملکرد بد بعضي مسئولين و برخي اشتباهات در طي اين سالها مربوط مي شه که در ابتداي يک انقلاب طبيعي است.
    از کشوري که تئوري هاي دنيا را قبول نداره و خود تئوري جديدي داره و ابرقدرت ها و روند حرکت جهاني قدرت ها را قبول نداره و در تحريم و تهديد به سر مي بره و 8 سال جنگ را پشت سر گذاشته نبايد انتظار داشت که تونسته باشه انديشه هاي خودش رو به سيستم تبديل کرده باشه و ساختار اداري و . . . را کاملاً اصلاح کرده و به آرمان هاي خودش به طور صد درصدي رسيده باشه.
    شما بعد از صد سال نتايج اصلي اين انقلاب را خواهيد ديد.
    اونچه که مردم (اکثريت) انتخاب کردن جمهوري اسلامي با قانون اساسي بر طبق اسلام بود و فقط مثل بعضي ها حرف نزدن بلکه جوون هاشون رو دادن و خون دل ها خوردن تا به ثمر نشست و حالا هم دنبال اصلاح انحرافات و اشتباهات اون هستن.
    اما شايد کسي اصلاً اعتقادي نداشته باشه و انديشه ديگري داشته باشه ؟
    تا جايي که به قوانين کشور لطمه نزنه قابل قبول و قابل احترامه و به طور حتم يک جامعه نمي تونه در اون هر کس هر طوري مي خواهد عمل کنه.
    حضرت علي (ع) با خواست مردم و اصرار مردم به آنها حکومت کرد و پيش از آن خانه نشين بود و اکنون که در روزهاي سنجش چون همين انتخابات راي مردم به نظام مشروعيت بخشيده حرکت کشور در مسير قوانين اسلام و الهي است.
    اما منظورم از مفسده پوشش بد زنان در جامعه كه گفته بودم مربوط به دلهاي مريضه نه هر مردي.
    من نظري که مرد و زن رو يکسان بدونه قبول ندارم و پوشش خانومها رو افتخارشون مي دونم زيرا تفاوت هايي بين اين دو خلقت خداوند وجود داره که قابل انکار نيست و به نظر من در جهاني که هر موجودي ظرفي داره و اون مخصوصش خلق شده تا هويت خودش رو داشته باشه ظرف و همينطور پوشش خانومها با آقايون يکسان نيست.
    حال دستور الهي که توسط قرآن و انبيا که معلم بشريت هستند به ما گفته خانومها با پوشش در جامعه حاضر بشن و مسلماً خالق بهتر از هر کسي مخلوق را مي شناسه.
    در مورد جستجويي که داشتين دور از ذهن نيست زيرا به نظر من يکي از اشتباهاتي که در فرهنگمون و در خانواده ها به اسم دين به وجود اومده اينه که آموزش هاي جنسي و بيان مسائل مربوط به اون زشت جلوه کرده و خانواده ها از گفتن اون ابا دارن در حاليکه علما اون رو لازم مي دونن و چنين چيزي رو قبول ندارن و به نظر ميرسه کنجکاوي در مورد اين مسائل که تو ذهن بعضي جوون هاست و شنيدن اين مسائل از افرادي که صلاحيت اون رو ندارن باعث ميشه به اين سمت کشيده بشن و اين نکته قابل توجهي است که کمتر در جامعه به اون پرداخته شده . . .
    از شما که نظرتون رو مي نويسي و ما رو راهنمايي مي کني ممنونم.
    سال خوبي داشته باشي.