سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...
سه شنبه 87 فروردین 13 :: 8:17 صبح ::  نویسنده : حسین

سلام میکنم خدمت دوستان عزیز و از اینکه مدتی نبودم عذرخواهی می کنم .
در کربلا و نجف همه دوستان رو یاد کردم و سوغات منم دعا برای شما بود و همینطور چند تا عکس قشنگ که تو نوشته بعدی به شما هدیه می کنم.
به سمت خونه که میومدم همینطور که توی ترافیک به روزشمار یکی از پروژه های شهری نگاه می کردم ، با خودم گفتم چقدر خوبه تو زندگی هم چنین روزشماری داشته باشیم و لا اقل اون باعث بشه کمی به فکر بیفتیم .
اینقدر تو دنیا به روزمرگی خو گرفتیم و مشغول به امور دنیا شدیم که انگار این دنیا موندنیه و . . . نه این دنیا موندنی نیست و همه باید بریم و حالا سال 1386 هم تموم شد و روزشمار عمر من که میگه  نزدیک 23 سال گذشت و حالا احساس خطر بیشتری می کنم از اینکه دست خالی و بدون توشه روزشمارم تموم بشه. تازه از اون بدتر زمانیه که روزشمار عمر تموم میشه ، دیگه مثل برج میلاد نیست که وقت اضافه بگیره و بهونه بیاره تا فرصت بیشتری به اون داده بشه . . .
خلاصه برای شما آرزوی سالی خوب و پرتوشه میکنم.
راستی خیلی ها امروز میرن 13 به در و امروز رو روز طبیعت نامگذاری کردن، خوبه که کمی وجدانمون تو این روز بیدار باشه و چشمانی رو ناظر به کارمون ببینیم و از تخریب طبیعت و صدمه زدن به اون جلوگیری کنیم. 

روز طبیعت




موضوع مطلب :
سه شنبه 87 فروردین 6 :: 2:32 عصر ::  نویسنده : محمدحسن


ز احمد تا احد یک میم فرق است***جهانی اندرین یک میم غرق است
           یقیناً میم احمد میم مستی است ***که سرمست از جمالش چشم هست است


میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و صادق آل محمد امام جعفر صادق (ع) و تقارن این دو میلاد با ایام عید نوروز بر شما مبارک باد.

مدینه


امیدوارم که سال خوبی رو شروع کرده باشید. راستی امسال لحظه ی تحویل سال کجا بودید؟ امسال هر کسی دوست داشت لحظه ی تحویل سال یه جای خوبی باشه . امسال خدا توفیق داد لحظه ی تحویل سال در کنار حرم با صفای امام رضا در صحن انقلاب روبه روی پنجره فولاد سال جدیدمو تحویل کنم . نمی دونید عجب صفایی داشت . با وجود اینکه درب های اصلی صحن های اصلی رو بعد از نماز صبح بسته بودند ، جای نشستن در صحن ها وجود نداشت. اخبار اعلام کرد در این روز مشهد مقدس با 5 میلیون زائر در لحظه ی تحویل سال شلوغ ترین سال رو پشت سر گذاشته . سالی که نکوست از بهارش پیداست ...

امسال در این ایام حسین آقا رفته بود کربلا. باید بیاد ببینیم اون جا چه خبر بوده است . چه سنت خوبیه که در لحظه ی تحویل سال آدم یه جای خوبی باشه. یه سری ها میرن پابوس امام رضا ، یه سری میرن کرب و بلا ، یه سری میرن جنوب پیش شهدا و یه سری میرن پیش بزرگترا...

خلاصه امیدوارم امسال که سال نوآوری وشکوفایی نامگذاری شده است سال شکفتن گل ظهور پسر حضرت فاطمه (س) ، حضرت حجت بن الحسن امام زمان (ع) باشه . انشاءالله

اللهم عجل لولیک الفرج




موضوع مطلب :
دوشنبه 86 اسفند 27 :: 12:25 صبح ::  نویسنده : حسین

آغاز یکهزار و یکصد و شصت و نهمین سال امامت حضرت مهدی (عج) بر جهانیان مبارک باد.

بوی عید تو کوچه ها و خیابون های شهر پیچیده و همه دارن آماده استقبال از بهار میشن. به طبیعت خزان زده نگاه می کردم که با اومدن بهار زنده میشه و دوباره زندگیش رو شروع میکنه گفتم خوبه من هم این دل مرده خودم رو تو بهار زنده کنم و دلم بهاری بشه تا توی زندگیم شروعی دوباره داشته باشم . . .
حالا اگه خدا یاری کنه و مشکلی پیش نیاد امروز راهی نجف و کربلا میشم و چقدر برام زیباست که آغاز سال توی حرم مولا امیرالمومنین باشم و دل رو به آقا بسپارم و بگم آقا عیدی ما این دل مریض رو شفا بده . . .  

قدوم اطهرت بر خاک و برافلاک جان بخشید یا امیرالمونین

پس از دوستای عزیزم حلالیت می طلبم و با اونا خداحافظی می کنم. راستی محمد حسن هم داره میره پابوس آقا امام رضا (ع) و چند وقتی ما غائبیم. ان شاء الله همگی سال خوبی داشته باشید و ما هم نائب الزیاره از جانبتون هستیم.

کربلا هم عشق و هم شور من است
کربلا سینای من ، طور من است
کربلا لوحی زِ سر ابتدا است
کربلا یک قطعه از نور خداست
کربلا یعنی تمام دین من
عشق من ، ایمان من ، آئین من
. . .

خدایی کرببلات بهشته




موضوع مطلب :
شنبه 86 اسفند 25 :: 6:50 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

سالروز شهادت یازدهمین آفتاب فروزان جهان ، پدر گرامی حضرت صاحب الزمان (عج) ، امام حسن عسگری علیه السلام بر همه شما شیعیان جهان تسلیت و تعزیت باد .

شهادت امام حسن عسگری(ع)


ویژه نامه شهادت امام حسن عسگری علیه السلام

یکی از اصحاب امام عسگری علیه السلام به نام "ابوالادیان" که مأمور رسانیدن نامه های حضرت بود، می گوید:

 « حضرت مرا طلبیدند و چند نامه به مدائن نوشته ، نزد من سپردند و فرمودند: پس از 15 روز مجدداً  وارد سامرا خواهی شد و از خانه من صدای شیون و ناله خواهی شنید . در آن زمان مرا غسل می دهند. »

ابوالادیان پرسید : پس از شما امام ما کیست ؟ فرمودند : «هر که جواب نامه مرا از تو طلب کند.»پرسید:علامت دیگری بفرمایید ! فرمودند :« هر کس که بر من نماز بخواند ، جانشین من است »

معتمد عباسی ، خلیفه وقت ، امام عسگری (ع) را با زهر به شهادت رساند و به دنبال آن ، عمال وی در جستجوی فرزند ایشان برآمدند و قابله های مأمور خلیفه ، زنان را نیز تفتیش می کردند تا مبادا کسی حامله باشد.

ابوالادیان پس از 15 روز سفر که به سامرا بازگشـت و متوجه شهادت حضرت شد، چون به در خانـه رسید، مشاهده کرد«جعفر کذاب» برادر امام عسگری علیه السلام بر در خانه نشسته و عده ای به او تسلیت می گویند و عده ای امامت را به او تبریک می گویند! وی مردی فاسق، دروغگو و شارب الخمر بود و حتی خلیفه نیز او را طرد کرده بود.

جعفر برخاست تا بر پیکر حضرت نماز بگذارد . در این هنگام ، کودکی گندمگون، با موهای مجعد و پیچیده و دندانهایی از هم گشاده بیرون آمد، ردای جعفر را گرفت و گفت : « ای عمو ! عقب برو که من به نماز بر پدر خود سزاوارتر از تو هستم . » پس از اقـامه نماز و انجـام مراسـم تدفین، همانطور که امام حسن عسگری (ع) فرمـوده بودند ، حضـرت مهدی (عج) جواب نامه ها را از ابوالادیان طلبیدند.

 

شهادت امام حسن عسگری(ع)




موضوع مطلب : امام حسن عسگری
پنج شنبه 86 اسفند 23 :: 8:53 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

                  ای چشمه نور انشعاباتت کو؟

                              ای خانه ات آباد ، خراباتت کو ؟

                                            در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست!!!

                                                                      ای عشق ، ستاد انتخاباتت کو ؟

بعد از 2 هفته وقفه در ویژه نامه های امام زمان علیه السلام خداوند توفیق داد تا مجدد مطالبی در مورد امام زمان گرد هم آوردم و در وبلاگ قرار بدم. نظر شما رو به مطالعه این پست جلب می نمایم :


سال های غیبت ، روزگار کناره گیری و عزلت امام عصر ارواحنا الفداه


حضرت امام صادق (ع) فرمودند:
صاحب این امر را ، ناگریز ، غیبتی است و در دوران غیبت ، باید از مردم کناره گیری کند و (در آخر الزمان) چه جایگاه خوبی است مدینه ! (اثبات الهدایه، ج 3 ، ص 445)
امام  زمان علیه السلام نیز در بیان سفارش پدر خویش چنین فرموده اند :
«به درستی که پدرم (امام حسن عسگری علیه السلام ) با من عهد کرده اند که جز مخفی ترین و دورترین جای زمین ، وطنی نگیرم تا امر خود را پوشیده سازم و به خاطر وجود نیرنگ های گمراهان و منحرفان، جایگاه خویش را از فتنه های امت های گمراه محفوظ بدارم.» (کمال الدین ج 2 ، ص 447)

او خواهد آمد


سید الساجدین امام علی بن الحسین علیه السلام نیز درباره ی امام عصر علیه السلام فرموده اند:
«در قائم ما علیه السلام ، 6 نشانه از 6 پیامبر هست ... نشانه ی او از حضرت نوح(ع) عمر طولانی اوست، از حضرت ابراهیم (ع) تولد پنهانی و کناره گیری از میان مردم است ، از حضرت موسی (ع) خوف و غیبت اوست ، از حضرت عیسی (ع) اختلاف مردم در حق اوست . از حضرت ایوب (ع) فرج بعد از شدت اوست و اما نشانه ی او از حضرت خاتم صلی الله و علیه و آله و سلم قیام وی بر شمشیر است.» (المحجه البیضاء ج 4، ص 338)
ما منتظران پسر فاطمه ایم
یا علی

 




موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 170
بازدید دیروز: 232
کل بازدیدها: 1647758



>